„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

Amikor találkozik a tartalommarketing és a service design.
Otthonosan az ügyfélélményben – interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával

Otthonosan az ügyfélélményben – interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával

Szigetvári József arról is beszélt, hogy mi jelenti a siker kulcsát s hogy hol jön be a képe a service design.
Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Emberi tulajdonságokkal felruházni a weboldalt, s így megnyerni a felhasználót: ez az egyik módja, hogy egy tervező sikeres szájtot csináljon.
Aki ügyfélélménnyel foglalkozik, sosem dőlhet hátra

Aki ügyfélélménnyel foglalkozik, sosem dőlhet hátra

Maczinkó Ákos, a Works. Hungary ügyvezetője, a Testbirds Kft. partnere világítja meg korunk sajátosságait az ügyfélélmény felől.
Mi a különbség a Design Thinking és a Service Design között?

Mi a különbség a Design Thinking és a Service Design között?

Az amszterdami Koos csapata válaszolja meg a fenti kérdést.
2/4